Tillbaka!

Heeeye!

Nu var det extremt länge sedan jag skrev något här men jag tänkte att jag skulle börja 2021 med att börja blogga lite igen! ☺️

2020 året som satte hela världen inför en enormt stor prövning. 

Mitt mål 2020 var att resa så mycket som möjligt, jag hade en resa till Bali inbokad i mars, planer på att vara i mormors lägenhet i Spanien, resa tillbaka till Estland, resa runt i Norge, besöka Irland och Scotland och eventuellt en liten resa till USA. Inget av detta blev av som ni nog alla förstår.

Många har sagt till mig att 2020 var ett fruktansvärt dåligt år men jag kan inte hålla med om det helt. Visst allt stängde ner och jag kunde inte göra det jag verkligen ville med året men istället för att se det som något dåligt har jag försökt se det som en möjlighet att göra saker jag inte hade gjort annars.

Jag träffade en person som kom att betyda väldigt mycket för mig! Träffat många nya fina personer, sagt upp en del andra relationer. Jag har hunnit med att jobba på dagis, kyrkan, personlig assistent, skola och ica. Jag har upptäckt nya fina platser på hemmaplan, varit väldigt mycket hos min morfar ute på Ormön, tatuerat mig, åkt ring i älven två gånger, äntligen firat midsommar med min familj på min mosters loge, ätit mängder av kräftor, hoppat tandemhopp, flyttat från Älvdalen till Gopshus! Gått upp på Städjan för första gången! Lärt känna två nya familjemedlemmar Gusten och Alice, en liten valp som börjar bli ganska stor nu och en kattunge. Innan corona bröt ut gick jag även steg 1 i buggkurs. Jag har hunnit med en hel del helt enkelt. 












Lite bilder från det gångna året och nu ska denna blogg handla om mitt nuvarande år, 2021!❤️

//Lule❤️

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: