Ändrade planer!

Heeeye!
Nu är det så att mycket hinner hända på en vecka även om man inte själv gjort speciellt mycket.  Jag tänkte ha denna vecka för att hinna ikapp med bloggen men jag har haft fullt upp att tampas med min vilja och mina tankar så jag har helt glömt bort att skriva. Jag komma att skriva ett inlägg om Koh Phangan där jag och Lina var innan vi åkte till Malaysia och jag ska skriva ett inlägg om Malaysia. 

Men nu är det så att jag bestämde mig för att skiljas från Linas och min gemensamma resa några dagar tidigare än planerat och istället för att åka till Singapore som var min plan, har jag nu åkt tillbaka till Thailand. Jag har känt ett tag att jag verkligen behöver resa vidare själv och jag hade de eller att avbryta en månad för tidigt som alternativ. Jag valde därför att stå på mina egna ben helt själv fortsättningsvis. Just nu reser Lina vidare med den kanadensiska tjejen Mia, dom åkte till Singapore och sedan till Bali. Min plan är att vara här i Thailand i två veckor och göra de jag kände att jag missade när vi reste runt tillsammans. Kan även hända att jag åker hem två veckor tidigare än planerat men de har jag inte helt 100 bestämt än.

Jag hoppas att ni tyckt att det varit roligt att följa vår resa och nu fortsätter den på varsitt håll. Hoppas verkligen att ni vill fortsätta följa min egna resa från och med nu. Ville bara flika in med detta inlägg innan jag publicerar de ni missat. 

Tack för att just du läst!
Kram Lule❤️

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: