Lilian!<3

Heeeye!!!

 

Om ungefär en månad är det tänkt att jag ska ha ett körkort vilket i mina öron låter ganska otroligt. Jag längtar väldigt mycket efter att köra bil själv utan att mamma, pappa eller en körlärare behöver sitter bredvid. När jag tog AM-kortet blev de en sjuk befrielse för mig, jag har kunnat ta mig nästan dit jag vill men det har gått sakta. Nu snart har jag ett B-kort och kan verkligen åka vart jag vill vilket kommer bli sjukt roligt. Jag har en liten plan på att kanske bila ner till Spanien i slutet av nästa sommar eller till hösten, vill någon följa är det bara att höra av sig! ;)

 

9:e september sålde jag min skatt, min fina Lilian som jag spenderat hela tre år med nu. Epa tiden började närma sitt slut och jag kände att jag ändå inte skulle hinna åka mycket mer. Jag har haft tre fantastiska epa år och jag är oerhört glad och tacksam över att jag fick Lilian. Mycket kärlek har lagts ner på henne och jag har haft riktigt roligt. Många mil blev de och trots att hon bara rullade i 30 kilometer i timmen har det varit en otrolig befrielse att kunna ta henne dit jag vill. Jag har varit utan henne i en vecka nu och jag saknar henne redan, jag vet dock att hon har de bra där hon är nu.

 
 
 
 
 
Mycket har hänt denna månad och i söndags köpte jag faktiskt en ny bil!! Jag köpte en volvo V50 och jag vet att MÅNGA klagar på dessa bilar men hittills är jag väldigt nöjd. Jag vill inte lyssna på alla andra hela tiden, jag måste få testa själv. Jag har betalat den själv och de tycker jag väldigt bra gjort. Nu har jag två fina bilar att åka runt i, 240in ska jag fixa fin och därför vill jag inte köra den på vintern utifall att den börjar rosta av all salt.
 
 
 
I helgen ska jag och tre kompisar åka till Stockholm för att gå på Norlie & KKV inne på Gröna Lund. Jag ska även träffa min morfar och prata med honom om sin flykt från Estland till Sverige under andra världskriget, jag ska skriva om de som mitt gymnasiearbete och de tycker jag ska bli riktigt intressant och roligt.  I helgen fyller tre av mina närmare vänner år och därför ska jag åka hem tidigt på söndag för att vara med och fira en av dem.
 

Detta blev ett inlägg om allt och ingenting, just nu ligger jag i min säng och ska snart gå och fixa mig för skolan. Jag önskar er alla en FIN DAG så hörs vi snart<3<3

 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: