20/09-2017

Heeeye!
 
Just nu sitter jag i soffan med en stor kopp te och kollar på IDOL, självklar har jag några tända ljus på bordet också. Jag har inte följt idol i år utan bara tittat lite då och då, jag tycker faktiskt att det är ganska bra deltagare i år utav de jag sätt.
 
Jag tror att jag har börjat bli lite förkyld för halsen känns lite krasslig, huvudet gör ont och näsan täpper igen, därför var det väldigt skönt att få komma hem och bara ta det lite lugnt. Det är många som är sjuka just nu och jag tror att nästan hela min klass har haft/ har lite förkylning så jag får väll skylla på dem om jag blir sjuk jag med ;)
 
Vi har börjat öva in en ny pjäs på teatern nu och jag tror att den kommer att bli ungefär två timmar lång om inte längre. Det är väldigt roligt att få göra en lång uppsättning nu. När jag läste manuset första gången yckte jag att pjäsen verkade vara ganska tråkig, jag läste manuset igen och kollade även in filmen som gjorts av pjäsen och nu tycker jag att den är väldigt bra och sjukt rolig. 
 
hoppas att ni har haft en bra dag, detta blev det kortaste inlägget jag gjort på länge men jag älskar att skriva och kände att jag villa göra ett nytt inlägg igen.
 
KRAM Julia<3
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: