Siffror<3

Heeey!
 
Hoppas att ni har haft en bra helg? Det har jag men jag är sjukt trött för det blev väldigt sena kvällar hela helgen.
 
Ni som har mig på snapchat kanske undrar vad jag menar med de siffror jag lägger ut på min story varje dag? Jag tänkte i alla fall förklara de nu.
 
Första siffran jag skrivit ut är 22, de betyder att om 22 skoldagar åker jag och ett gäng kompisar till Göteborg och ska vara där själva en helg. Vi ska gå på Liseberg och kanske shoppa lite. Jag längtar sjukt mycket dit för jag har inte varit på Lieberg sedan vi gick ut sexan och var på klassresa i Göteborg.
 
Andra siffran jag skrivit ut är 26, de betyder att det är 26 skoldagar kvar till sommarlov!!! Tiden går väldigt fort under vårterminen, tyckte att det nyss var jullov och januari men vi är redan inne i maj och det är jätte skönt! Jag älskar verkligen sommaren men vintern gillar jag också väldigt mycket. Dessa årstider är jag väldigt mycket ute och gör massor av olika saker. Jag mår bra av att vara ute och tycker att de är bland de bästa som finns.
 
Nu ska jag gå och äta frukost, jag har nationellaprov i engelska idag. Jag ska försöka skriva längre inlägg snart igen och skriva mer om vad jag gör om dagarna men jag har inte riktigt tid till det just nu, därför blir det bara korta just nu men det är iallafall bättre en inget alls.
 
Önskar er en underbar måndag<3
Kram Lule<3
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: