2 maj<3

Heeeye!
 
NU var det väldigt länge sedan jag skrev igen och ni ser hur bra det går för mig när jag säger att jag ska försöka blogga ofta, det slutar med att bloggen står helt stilla. Därför kommer jag inte med några ursäkter mer om varför jag inte bloggat för ärligt, jag vet inte.
 
Idag är det 2 maj och det känns verkligen som att sommaren börjar närma sig nu. Idag skiner solen, det är varmt och fåglarna sjunger i träden utanför min balkong i Falun. Idag ska jag ha teaterlektion i sex timmar, jag är jämt jätte trött på tisdagar för mycket energi går åt på teatern men det är sjukt kul! JA, jag är fortfarande sjukt glad att jag bytt skola och linje.Jag trivs verkligen.
 
Förra veckan räknade vi ut att det bra är sex veckor kvar till sommarlov och jag längtar sjukt mycket dit. Det känns verkligen som att det kommer bli en bra sommar i år.Jag hoppas på de i alla fall. Det är svårt att tänka sig att jag snart faktiskt har bott här i Falun ett helt läsår, tiden har gått sjukt fort och första året på gymnasiet är snart avklarat.
 
Hoppas att ni har haft en bra helg och en bra valborg, och att ni får en underbar vecka!
 
Kram Lule<3
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: