10 saker du kanske inte visste om mig

Heeeye!

 

Hoppas att ni har haft en underbar torsdag!

 

Jag tänkte berätta top saker ni kanske inte visste om mig.

 
  • Jag trivs väldigt bra själv. Jag älskar att komma hem efter skolan och bara lägga mig i min säng i lägenheten och läsa, kolla på serie eller plugga. Självklart tycker jag om att umgås med kompisar och familj också men förut kunde jag verkligen inte vara stilla för då hade jag tråkigt. Nu har jag aldrig tråkigt, jag tycker att det är ganska skönt att inte alltid ha något att göra..

 
  • Jag har kommit på att jag verkligen inte tycker att det är roligt att laga mat, jag är inge bra på de och det blir verkligen inte gott!

     
 
  • Jag har börjat med att ALLTID bädda min säng på morgonen. Förut gjorde jag aldrig det men nu gör jag alltid de och jag kan inte springa till bussen utan att bädda sängen och därför blir det oftast väldigt tajt att hinna med bussen på morgonen.

     
 
  • Jag kan verkligen inte ha något i kylskåpet för av någon konstig anledning blir allt gammalt och möglar.

 
  • Jag försover mig nästan aldrig när jag ska till skolan. Visst jag kanske sover längre än vad jag hade tänkt på morgonen men jag vaknar ändå i skaplig tid för att hinna med bussen. Jag har bara försovit mig två gånger och den första gången jag försov mig var min första dag på Lugnetgymnasiet.

 
  • Jag har hittat ett favorit doftljus som jag alltid har hemma. När jag flyttade hit sa min mamma att jag inte fick ha ljus här så jag smugglade med två stycken hemifrån ändå men jag glömde att köpa en tändare och kunde därför aldrig tända dem. Mamma kom på besök en dag och då gömde jag ljusen på ett grymt bra ställe och jag kunde inte hitta dem igen efter de. Några veckor senare kom min mormor på besök och städade i mina lägenhet och hittade de gömda ljusen. Hon frågade mig varför jag hade gömt dem och sedan skrattade hon åt mig och köpte en tändare åt mig! Nu får jag ha tända ljus här!

     
 
  • Det finns en sak jag hatar mer än att laga mat och de är att diska! Det är sjukt tråkigt och det tar väldigt lång tid för mig att diska även om jag har jätte lite disk. Det kan bero på att jag alltid går och gör något annat mellan varje sak jag diskar.

 
  • Jag har sedan flera år tillbaka varit väldigt rädd för hundar men jag vill sjukt gärna ha en egen hund.

 
  • Jag som alltid tjatat om att det är iPhone som är den bästa telefonen har nu bytt ut min mot en Huawei och jag är faktiskt väldigt nöjd med den.

 

  • Jag somnar överallt,liggandes på golv, sittandes på stolar, i sängen, på bussar, på flygplan, i bilar och tyvärr under vissa lektioner när jag suttit still för länge. Jag somnar inte för att jag tycker att det är tråkigt utan jag somnar när jag sitter stilla för länge och slappnar av. Därför brukar jag under långa lektioner upp och stå en stund.

     
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: