träningsverk<3

Heeeye!
Till en början ränkte jag bara säga att jag inte kommer att blogga regelbundet till en början. Jag ska försöka skriva varannan dag men jag kan inte lova att det blir så.
 
I helgen har jag varit i Sveg och åkt skoter med Lucas och hans familj. Det var jätte kul och väldigt mysigt! Jag försökte lära mig burka men jag lyckades kasta av mig själv från skotern så jag kan ju inte säga att jag var jätte duktig på det där. Men det var jätte roligt och jag gjorde inte illa mig, det var väldigt mycket snö.
Jag har även åkt skoter hemma igår, jag har träningsverk i hela ryggen för leden var så guppig i lördags och jag satt och spände ryggen hela tiden. Jag tycker faktiskt om att ha träningsverk för jag brukar inte få de så lätt och det är en skön känsla av att man lever.
 
Idag har jag gått i skolan och efter skolan var jag på stan en liten stund med två kompisar. När jag kom hem la jag mig i sängen och kollade på filmen TROLLS på engelska UTAN text och den var jätte bra tycker jag. Bra låtar och jag förstod väldigt bra vad dom sa fast dom pratade på engelska. 
 
Nu ska jag försöka sova så jag säger godnatt och sov så gott!
Hoppas att ni haft en bra helg och att ni får en bra dag imorgon! Kram<3
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: