Tisdag<3

Heeeye!
Idag är det tisdag ifall att någon har missat de ;)
Det har varit en skön tisdag för mig, började skolan klockan 11:30 och slutade 14:15 ungefär. Vi har haft teater hela dagen och jag tycker att det är sjukt kul! Idag fick jag ett manus som jag ska lära mig till en lite kortare pjäs som vi ska visa upp om några veckor. De andra i klassen håller på med en större pjäs som dom började med några veckor innan jag började så vår lärare tyckte att jag också skulle prova göra en fast en mycket kortare då. Jag ska göra den tillsammans med två klasskomisar så det känns tryggt! Till en början verkade det som att jag skulle göra den själv och jag vet inte om jag skulle våga det! Men det ska bli kul!
 
Idag har jag och två klasskompisar varit hemma hos mig och lagat mat, det blev köttfärsås med ris. Efter maten pluggade vi lite matte och satt och pratade. Nu ligger jag i min säng, lyssnar på musik och äter chips med dipp.
Jag funderar ganska mycket på framtiden just nu, vad jag vill göra efter skolan, vad jag vill bli, om jag ska plugga vidare eller vänta något år innan man gör de.
Det jag tänker just nu är att jag efter gymnasiet vill åka till alperna och utbilda mig till skidlärare, efter de vill jag resa lite, kanske jobba lite ett år och sedan plugga vidare till något. Men vad? Jag har funderat på att läsa till kriminolog. Det verkar ganska intresant tycker jag. Nej jag har ingen aning om vad jag vill och jag vet att jag har ganska lång tid på mig att fundera men tre år går väldigt fort! Jag menar det har redan gått en termin och snart har ännu en till gått. Tiden går jätte fort. 
Hoppas att ni haft en bra dag! Godnatt<3
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: