Skoterkort?

heeeye!
Denna vecka har jag varit dålig på att blogga igen men jag har haft ganska fullt upp denna vecka.
Jag tänkte börja med att berätta att jag nu ÄNTLIGEN tagit skoterkort! Jag var på kurs i lördags från klockan 09:00 till 17:00. Det var teori hela dagen och jag tyckte faktiskt att vi hade roligt men jag blir så trött av att sitta stilla för länge och tappar lätt konsentrationen och håller på att somna. Så brukar det även vara i skolan ibland men då brukar jag resa migupp och gå lite så blir det bättre.
På kvällen när jag kom hem åt jag middag och senare kom några släktingar hem till oss och så fikade vi med semlor, banankaka, bullar och äppelkaka som mormor och mamma bakat. Det var jätte gott och mysigt att ha både moster och mormor hemma. Och det var jätte mysigt att ha Ann-Marie och Bengt hemma också!<3
 
Dagen därpå började jag klockan 12:00 och du skulle jag och sju elever till åka på en skoter tur i fyra timmar och det var jätte roligt tycker jag! Det var lagom kallt och jag gillar när man åker ut flera stycken på en tur. Vi kom tillbaka vid fyra och runt halv fem skulle vi skriva provet men jag tror att klockan blev halv sex innan vi fick skriva.
Nu blir det mycket skoter åkning!;)
 
Jag har lyssnat på engelska ljudböcker varje dag denna vecka och det har fått mig att inse att jag förstår mer än vad jag trott. Jag har börjat försöka prata engelska så ofta som möjligt! Jag har börjat gilla engelska lektionerna jätte mycket nu, jag har aldrig tyckt att det varit så kul tidigare! Det är nästan så att jag längtar till dom lektionerna.
Hoppas att ni haft en bra vecka?<3
Ha en jätte bra kväll<3KRAM<3
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: