Kläppen!<3

Heeeye!
Idag har jag varit i Kläppen och åkt slalom och snowboard tillsammans med Simon, pappa och Nova.
Det var mitt första åk på brädan för denna vinter och mitt tredje eller fjärde på slalom för denna vinter. 
Det känns faktiskt ganska tråkigt att jag åkt så lite, för två år sedan åkte jag fem till sex dagar per vecka och jag saknar det faktiskt. Att vara så aktiv och att hålla igång så mycket som gjode då fick mig att må såå gott. Det var skönt att ha något att göra på kvällarna efter skolan när alla andra gick på dans eller någon annan sport.
Jag har åkt sedan jag var två år gammal och alltid tyckt att det varit lika kul! Jag saknar Väsabacken och alla mysiga taco/pizza kvällar som dom hade där. Det var mysigt att så många från skolan var där och åkte och man hade alltid någon att åka med.
 
Idag har Nova lärt sig mer och mer att åka själv. Oftast tröttnar hon jätte fort men idag var hon tålmodig och tyckte att det var roligt! Hon är så söt när hon åker och jag längtar tills hon kan följa med i dom lite större backarna så att hela familjen kan åka iväg på en slalom dag tillsammans.
 
Hoppas att ni haft en bra helg och att ni får en bra vecka! nu är det bara fem veckor kvar till sportlov ungefär!
KRAM<3
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: