Lite om sommarens äventyr<3

Heeeye!

 

Nu var det över en månad jag sedan uppdaterade här och jag kan inte påstå att mitt senaste inlägg blev speciellt bra.Ni som läste inlägget vet att jag var på Ormön och där fanns det inte den bästa servicen för att kunna publicera ett inlägg med bilder och så vidare.

 

Mycket har hänt sedan jag bloggade sist och denna sommar gick precis lika fort som  alla tidigare sommarlov har gjort. Vädret har inte varit de bästa men det är väl som det brukar, det känns som att det blir sämre väder för varje sommar som går. Jag ska dock inte klaga för det har varit en mycket bättre sommar för mig i år om man jämför med förra.

 

Jag har som ni vet varit i Göteborg med några från min gamla klass på Kristinegymnasiet, den helgen var grym, vi hade det jättemysigt och roligt! Jag har varit på Ormön nästan två veckor, jag har badat en hel del, åkt båt och bastat. Ormön är den plats här i världen som jag inte skulle kunna leva utan, jag mår sjukt bra där och känner aldrig några måsten eller någon stress utan bara lugn och ro.

 

Jag har varit i Stockholm hos mormor och varit på skansen med familjen. Jag har varit i Vaxholm och ätit glass, badat och solat. Jag har sommarjobbat två veckor och umgåtts en hel del med Jennifer. Jag har fixat på min a-traktor och valt lack. Jag har rott i älven, åkt lådbilsrally och varit med på många bilevent. Kommit två i ljudtävling och Jennifer vann första pris i utställning med sin a-traktor! Jag har varit på leksand sommarland och klättrat i en hinderbana högt upp i luften. Jag har ätit en hel del glass och firat midsommar i Gopshus.

 

Tänkte sammanfatta min sommar med en hel del bilder, tänkte försöka börja blogga nu igen därför hoppas jag att det kommer ett inlägg imorgon också.

 

Kram Julia<3

 
 

 ETT STORT TACK TILL ALLA SOM VARIT MED OCH GJORT SOMMAREN 2017<3

 

 

 

1 Lillemmish- MODE - INSPO skriven

vilka härligt fina foton du fotat :)

ha en bra dag
kramizzz

Svar: Taaack så jättemycket!<3 Ha en bra kväll! Kraaam:)
Julia Linhein

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: