Tre veckor kvar<3

Heeeye!
Nu är jag äntligen klar med alla NATIONELLAPROV och det käns väldigt skönt!
Det är helt sjukt att det bara är tre veckor kvar till sommarlov och om tre veckor är jag helt klar med grundskolan! Nu har jag bara tre år kvar till studenten och fast jag är sjukt skoltrött just nu känner jag mig ändå ganska taggad på att börja skolan till hösten igen.
Jag är även sjukt glad för att jag har stått ut de här åren, jag har varit skoltrött sen början av 8:an och det har bara blivit värre och värre ju mer tiden gått.
Ni vet den där känslan man får när man börjar skolan efter jullovet och lärarna berättar hur mycket man ska göra den kommande terminen? När man inser hur långt det igentligen är kvar till sommarlov! Det är en utav det värsta stunderna i skolan jag vet, man vill bara åka hem och sova bort tiden!
Men nu när tiden snart är ute och sommarlovet närmar sig inser jag ändå att tiden gått ganska fort. Visst under alla dessa veckor i skolan sen vi började igen efter jullovet har det varit ganska jobbiga och känts som en evighet men så är det alltid.
Det känns som att det var nyss det var vi som var helt nya sjuor på skolan och satt där på stolarna medans alla lärare stod och presenterade sig och man själv bara vela veta vilka man skulle gå i samma klass som i tre långa år.
Man tyckte att alla som gick i åttan och nian var läskiga för det flesta såg arga ut och var ganska stökiga, men dom såg bara farligare ut en vad dom var.
 
 
 
 
Imorgon är det fredag och då börjar jag inte fören klockan 09:20,aldrig fel med sovmorgon! På kvällen ska jag och några kompisar åka och bowla någon stans,jag vet inte riktigt vart en.
På lördag åker jag till Falun för att fixa lite saker och sedan blir det nog en liten sväng förbi Borlänge på vägen hem.
Och på söndag ska jag på en kompis konfirmation i Mora! 
Det blir fullt upp hela helgen men det är även första helgen på ungefär tre eller fyra veckor som jag blir "hemma", åtminstone sover hemma i alla fall.
Hoppas att ni haft en bra vecka och om inte så hoppas jag att ni får en grym helg!<3
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: