Stockholm❤️😍

Heeeye!
Nu är jag hemma från en underbar vecka i Stockholm!
Detta var precis vad jag behövde!😍
Hela veckan har vädret varit på topp och jag har fått njuta av solens värme vilket var väldigt länge sen nu.
Jag kollade på skolan i Stockholm och har nu bestämt mig för att jag börjar i Falun till hösten och trivs jag inte där efter ett år flytta jag nog till Stockholm.
Jag har även shoppat lite sommarkläder, varit i gamlastan och myst runt, hälsat på min 90 åriga gammelfarmor och varit på grönan.

Denna helg har väldigt många jag känner varit i Stockholm och många av dom var på Grönalund igår samtidigt som mig!
Det var helt klart en utav de roligaste gångerna som jag har varit på Grönan!
Jag och Kaozelie umgicks hela dagen med de härligaste Härjedalingarna som finns!
Mycket skratt och skoj!
Som vanligt har jag tagit väldigt många bilder och vissa av er som har mig på Facebook och snapchat har säkert redan sett dom men då får ni se dom igen nu.;)












Bilder från Gamlastan!








Bilder hos mormor❤️☀️






Ja denna vecka har varit otroligt grym och jag har fått ny energi till veckan som kommer!
Hoppas att ni haft en lika bra långhelg som mig och att ni får en bra kommande vecka!
1 Robex Lundgren skriven

finna bilder

Svar: Tack☺️
Julia Linhein

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: