Mormor❤️

Heeeye!
När jag var mindre tillbringade jag väldigt mycket tid med min mormor...
Jag tydde mig alltod till henne, hon var någon som jag såg upp till och som alltid hade så mycket att berätta!
Jag skrev ofta brev till henne som kunde innehålla allt möjligt. Oftast något som jag hade gjort eller som jag skulle göra eller så skrev jag långa berättelser till henne.
Jag ÄLSKADE verkligen att skriva när jag var mindre och det gör jag fortfarande.
Jag minns att varje gång jag skulle sova hemma hos henne satte hon på avkopplande musik med bildeffekter i olika färger och jag minns också att hon alltid satt och drog sina fingrar över mina armar tills jag somnade. Jag minns också hur mysigt jag tyckte att de var!
Hon har alltid betytt så mycket för mig och alltid ställt upp för mig när det varit något!
Jag har alltid blivit så GLAD när hon sagt att hon tycker att jag är duktig, både i skolan och utanför!
Jag har alltid blivit så glad och stärkt mitt självförtroende när hon sagt att "en dag Julia, blir du något stort".
För även om det inte blir så, har det alltid betytt så mycket för mig. Det är mormor som har sagt det till mig och jag vill inte göra henne besviken!
Jag önskar att jag bodde närmare henne och kunde tillbringa mer tid med henne själv.
Jag älskar henne otroligt mycket men jag tror inte att jag visar det lika mycket nu som jag gjorde när jag var mindre!
Vi är så lika hon och jag på så många sätt och vis! Hon betyder guld för mig och jag är sjukt glad att jag har just henne som mormor!
Snart ska vi åka iväg någon stans bara hon och jag, tillbringa lite tid tillsammans för det var väldigt länge sen nu! Jag längtar!❤️
Jag är glad över att ha sånt pepp som jag har hemifrån och jag önskar att alla kunde få ha det så!
Alla mår bra och stärker sitt självförtroende lite när man får höra att man gjort något bra! Så tveka inte, säg det bara! För även om det kansle inte betyder speciellt mycket för dig kanske det betyder mycket för den personen som gjort något bra! Han eller hon kanske alltid gör sitt bästa men aldrig har någon som säger att "hen" är duktig!
Sprid lite kärlek till varandra, jag är ganska trött på de hat som finns och det finns det nog många fler som är❤️
Godnatt😘


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: