Lägenhet

Heeeye!
I lördags var jag i Falun som jag nämde i det senaste inlägget men jag berättade aldrig vad jag skulle göra där...
I lördags skrev jag på ett kontrakt till en lägenhet som jag ska bo i till hösten!!
En lägenhet med två rum, ett kök och en toalett och den ligger ganska nära skolan jag ska gå i till hösten. Jag är så sjukt glad att jag hittat en lägenhet och det är först nu allt känns som en verklighet, jag ska flytta hemifrån och bo helt själv! Laga mat själv,städa själv, vakna på morgonen helt själv och sköta mig själv. Jag som är van med att det alltid är många runt mig kommer till hösten att vara helt ensam... 
Det ska bli väldigt skönt att äntligen få flytta och börja om på nytt och starta ett nytt kapitel i livet.
Men jag har alltid haft det svårt med förändringar, jag har alltid velat att det ska vara som det alltid har varit. 
Mycket har man gått igenom på 15 år och mycket mer kommer man att upptäcka och se.
Jag hoppas på att i framtiden kunna resa och se världen och prova ny saker.
Hoppas att det blir bra i Falun och att jag verkligen kommer att trivas där, jag får antagligen nyckeln till lägenheten första juli och då kan jag visa bilder på den. Den är faktiskt väldigt fin och helt nyrenoverad så kunde nog inte hittat någon bättre lägenhet.
Nu väntar jag bara på sommaren!
 
Gamla bilder sen förra sommare som ni säkert sett tidigare!<3
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: