Glassbåten☺️

Heeeye!
I tre dagar nu har lärarna på skolan varit VÄLDIGT snälla och låtit mig sluta klockan 13:00.
Det är sjukt skönt att man är klar med allt och nu i 9:an känner man sig extra färdig.
Vi har inget att göra och därför går dagarna väldigt långsamt... Kollar på film, spelar kort eller bara sitter och håller på med telefonerna varje lektion.
Tur att det är sista riktiga skoldagen imorgon för sedan på torsdag blir det klassdag och på fredag blir det elevensval.
Hela nästa vecka ska jag vara ledig eftersom jag ska åka till Stockholm och gå på student.
Missar precis alla dagar i skolan förutom skolavslutningen. Det känns lite tråkigt att inte vara i skolan sista veckan men det blir ändå ganska skönt!
Jag hoppas på strålande sol och gassande värme så att jag kan få lite färg till avslutningen.

Idag har jag och Kaozelie varit i Mora, vi gick och köppte glass det första vi gjorde
Och sedan gick vi till stranden och tittade på alla som badade.
Jag ångrar verkligen att jag inte tog med mig badkläder för jag har varje år badat första gången utomhus i maj men så blev det inte denna sommar.










Jag har haft en jätte mysig dag med Kaozelie och önskar er en god sömn.😋
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: