40 års tal🎉

Heeeye!
Nu sitter jag i bilen på väg hem från en sjukt bra helg i Stockholm!
Jag har shoppat en del sommarkläder och försökt hitta något jag kan ha på mig på skolavslutningen.
Jag kan kanske ta lite bilder imorgon och visa dom, för ikväll kommer jag nog hem väldigt sent och hinner därför inte.
Idag har jag även firat min mosters 40 års dag!
Den har firats med god mat och fika, många skratt och glädjetårar.

Det bästa med att åka till Stockholm är att då är en stor del av min familj samlad. 
Vi är alltid över 20 stycken som bor på en och samma gård, vi pratar alltid härliga minnen och skapar många nya.
Alla gör saker ihop och har oftast väldigt kul!
Jag har det så bra som kan åka till Stockholm när jag vill, jag kan åka ut i skärgården på somrarna och vara hemma i Dalarna på vintrarna!
Jag lever en värld av tre olika delar som ger så mycket och det är jag väldigt glad för! 
Just nu längtar jag sjukt mycket till sommaren, ut till Ormön, till att flytta, till att få vara fri och göra vad jag vill utan att ha några måsten.
Det känns som att denna sommar kan bli en utav det bästa somrarna på länge.😍

Men ja som sagt har vi firat mosters 40 års dag idag och det är därför vi åkte så sent hem denna gång.
Hon fick en liten speciell present av mig i år, ett tal som jag skrivit och ramat in.
Inte den bästa bilden men det ska nog gå att läsa om ni nu vill det.
Jag tror i alla fall att hon blev väldigt rörd och glad för talet och då vet jag att hon verkligen tycker om det.

Men nu ska jag nog försöka sova lite för jag är ganska förkyld och därför är jag inte på topp idag.
Hoppas att ni haft en bra helg, här kommer resten av bilderna från idag.












Kram❤️
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: