SnartđŸ‘ŒđŸŒ

Heeeye!
Jag Àr ganska dÄlig pÄ det hÀr med att blogga som ni kanske har mÀrkt... Men jag Àr alltid sÄ sjukt trött och jag har inte haft nÄgot roligt att blogga om.

Snart fÄr jag veta om jag kommer in pÄ sommarjobbet i Strömstad, jag hoppas att jag kommer in för dÄ har jag massa pengar i slutet av sommarlovet. Men jag vill ÀndÄ inte jobba för det ligger sÄ lÄngt bort, jag kommer att vara yngst och tÀnk om jag blir trött pÄ att vara dÀr!
Men det skulle vara bra om jag tog sommarjobbet, jag tror att jag kan vÀxa ganska mycket i mig sjÀlv dÄ och jag fÄr komma till ett nytt stÀllet ett tag dÀr ingen vet vem jag Àr och nÀr det dÀr fem veckorna gott kommer jag förmodligen aldrig trÀffa dom igen!
Ganska skönt mÄste jag sÀga.... Vi fÄr se hur det blir med det dÀr.

Snart fÄr jag Àven veta om jag kommer in pÄ gymnasieskolorna jag sökt.
Jag mÄste börja leta efter lÀgenheter ifall att det Àr sÄ att jag börjar skolan i Falun.
Jag vill verkligen inte ha en lÀgenhet dÀr sovrum, kök och tv:rum sitter ihop. Jag skulle fÄ panik i ett sÄ litet utrymme.
Men en vanliga 1:a dÀr man har ett kök, en toalett, och sen tv:rum och sovrum i samma skulle nog fungera bra.
Vi fÄr vÀl se hur det blir med de ocksÄ...
Hoppas att ni haft en bra helg, vi hörs.


Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:   Kommentar:
Kom ihÄg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: