Mörklila😍

Heeeye!
I mitt senaste inlägg sa jag att jag skulle ta epan upp till Fjätervålen men det blev aldrig så...
Pappa var rädd att jag skulle köra sönder.😂

Idag var min sista arbetsdag i Fjätervålen för denna säsong, känns ganska tråkigt faktiskt! 
Det har varit jätte skönt att tjärna sina egna pengar denna vinter, tyvärr så har jag slösat bort en hel del av de som jag fick i början på en ny mobil som jag knappt använder, och sedan har jag slösat allt annat på kläder,utemat och godis....
Nu i efterhand ångrar jag mig rejält mycket men gjort är ju gjort...
Tyvärr så blir det inget sommarjobb för mig heller, dom hade kommit fram till att jag var för liten och därför tyckte dom att jag skulle söka nästa år istället...
Funderar på att söka något annat sommarjobb  istället bara för att tjärna lite mer pengar som jag kan ha i sommar.
De pengar jag har sparat ihop nu kommer jag nog att lacka epan för, vill att den ska vara mörklila!😍👌🏼
Önskar er ett bra lov!❤️



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: