Lille Smurf🚜💹

Heeeye!
Nu Àr det inte lÄngt kvar tills det Àr lov! För det flesta Àr det tvÄ dagar kvar men för mig Àr det bara en.
Imorgon efter skolan ska jag köra epan upp till FjÀtervÄlen, ungefÀr 11 mil rakt ut i skogen.
Det lÀngsta jag har kört innan Àr till LillhÀrdal och nu blir det Ànnu lÀngre.
Det kommer sÀkert att ta ungefÀr tre timmar men jag tycker faktiskt att det ska bli ganska mysigt.
Jag gillar att vara för mig sjÀlv ibland, lyssna pÄ musik och inte behöva ta hÀnsyn till nÄgon annan.
Visst jag mĂ„ste visa hĂ€nsyn för trafiken imorgon men jag tycker att det ska bli ganska skönt med lite egen tid.  
Bara jag och min Ă€lskling!❀
MÄnga har frÄgar om jag har döpt epan till nÄgot.... Sanningen Àr att det har jag faktiskt, hon Àr döpt efter min farmor.
Men jag kallar henne för "lille smurfen".
Hennes riktiga namn Àr "Lillian".
Jag har funderat pÄ att sÀtta ett klistermÀrke pÄ rutan bak dÀr det ska stÄ hennes namn, eller sÄ ska jag skriva mitt efternamn och sÀtta det pÄ framrutan.
Jag Àr sÄ sjukt glad att jag fick just denna epa, den kanske inte Àr den finaste till utseendet men den duger vÀldigt bra för mig!
Jag kÀnner mig sÄ mycket friare nu nÀr jag lÀrt mig köra ganska bra och jag har bÄde tralla och kort.
Epan Àr det bÀsta jag nÄgonsin fÄtt!
Snygga rumpor😍🚜💹 
Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:   Kommentar:
Kom ihÄg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: