Kläppen⭐️

Heeeye!
Idag har jag varit i Kläppen och tränat på att hoppa med snowboard.
Det var första gången jag åkte snowboard för denna säsong och det var sjukt kul!
I början gick det lite trögt med hoppningen men efter ett tag gick det bara bättre och bättre!
Just nu tycker jag att det är roligare att åka snowboard än slalom...
Kanske för att jag åkt mer slalom än snowboard.






Mamma var med och åkte idag efter att jag,Simon och Kaozelie hade tränat, jag har inte sett henne åka på flera år.
Det var sjukt mysigt att åka slalom med henne igen!❤️
Jag åkte även lite med pappa och Nova!
Även denna dag har varit helt sjuk bra😍
När jag var mindre åkta ALLTID mamma, pappa och jag tillsammans... Men nu de senaste åren har mamma inte åkt. Jag har saknat detta sjukt mycket!

Detta lov har varit ett sjukt bra lov!
Det började skit då när det tog slut med Lucas och så men det blev bara bättre och bättre!
Jag har varit med kompisar, varit i Stockholm, åkt slalom, jobbat, kört epa och färgat håret!
Man hinner ganska mycket på en vecka faktiskt.
Hoppas att ni andra som har haft lov nu samma vecka som mig haft ett bra lov! Och till er som får lov nu, önskar jag er ett sjukt grymt lov!
Den kommande veckan tror jag kommer att bli ganska bra den med, för på onsdag kommer Jenkan ner till oss och stannar tills på fredag!
Sedan ska jag, hon och Linnea åka antingen buss eller epa upp till Sveg och vara där tills på söndag.
Jaja nu ska jag försöka sova för de har det inte blivit mycket av denna helg... Godnatt❤️


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: