Jordgubbar med Nutella

Heeeye!
Idag var jag på Ica efter skolan och köpte jordgubbar och nutella som jag sedan åkte hem och åt upp själv😂
Sååå himla sjukt gott! 
Finns inget jag längtar till mer en sommar just nu! 
Jag är ganska trött på vintern och de kalla vädret.


Jag har faktiskt aldrig gillat nutella förut men tänkte att de var länge sedan som jag smakade det så fick lov att prova det igen. Denna gång tyckte jag faktiskt om det ganska mycket!
Valde att köpa en burk där det stod "MIN NUTELLA" på för annars hade jag aldrig fått ha den ifred!😂
Bra start på veckan måste jag säga!❤️
1 Sarah skriven

Så himla gott :)

Svar: Jaa!:)
Julia Linhein

3 Felicia skriven

Mums!

Svar: Jaaaa!😊
Julia Linhein

2 rememberthiis.blogg.se skriven

Oh vad gott :D

Svar: Jaaa!😊
Julia Linhein

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: