Fjätervålen😍

Heeeye!
Idag har jag varit i Fjätervålen och åkt skoter med pappa.
Det var länge sedan bara jag och pappa gjorde något tillsammans, så denna dag var väl behövd.
Vi hade bara en skoter med oss upp så pappa fick ta farfars och jag tog pappas.
Vi åkte och tittade på en stuga ute i skogen som man byggt mot en sten.
Pappa sa att förr bodde man i stugan och skötte skogen.
Usch tänk va kallt att bo där på vintern men kan tänka mig att stenen blir väldigt varm.



Nu får vem helst åka till stugan och övernatta.

Efter att vi varit vid stugan åkte vi till Fjätfallet och tittade.
På somrarna brukar många åka vattenrutchbana ner för vattenfallet, det hade jag velat prova!
Vattnet är tydligen jätte grunt så det är bara att ställa sig upp.


Denna dag var helt toppen och jag fattade inte förän idag hur mycket jag har saknat att göra saker ihop med bara pappa.❤️

Det märks att vintern snart är slut och att våren redan kommit för det finns inte mycket snö kvar nu, inte ens i Fjätervålen.
Fåglarna har börjat sjunga och det börjar lukta äckligt utomhus...
Jag gillar bara slutet av våren då när det börjar bli varmt och blommorna börjar blomma....😍

Nu är det bara skola i 4 dagar till och sen är det äntligen påsklov!😍              Hoppas att ni får en bra vecka!❤️
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: