Förlåt!

Heeeye!
Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen och jag är väldigt ledsen för det men det har varit ganska mycket de senaste veckorna och jag har därför inte haft tid.

Jag har inte berättat de men veckan efter jag blev av med mitt AM- kort fick jag veta att jag inte fick flytta in i lägenheten som jag hittade.
De andra i hyreshuset vela inte ha någon ungdom där för att dom var rädda att jag skulle vara stökig, inte hjälpa till och strunta i alla styrelsemöten man skulle gå på.
Dom vela ha någon äldre i lägenheten...
Jag hade skrivit på alla papper man skulle skriva på och det kändes så skönt att veta att jag hade en lägenhet till hösten.
Men tyvärr fick jag inte den och just då kändes det som om all ork i mig försvann.
Jag tappade hoppet om att hitta en ny lägenhet på så kort varsel och jag var fortfarande jätte ledsen över att jag blivit av med kortet.

Nu har jag dock hittat en ny lägenhet lite längre bort som nästan ser likadan ut som den andra, men den är dock inte lika fin som den andra.

Jag har gjort ganska mycket sedan vi hördes sist...
Förra lördagen var jag i Rättvik på Big Lake Run och hade en jätte bra dag/kväll!

Dagen efter kom Jennifer och Stina ner från Sveg och sovde över hos mig.
Jag, Linnea, Stina, Jennifer och Ronja gick runt i Mora hela dagen innan vi åkte hem till mig.
Dom skulle inte sova över från början utan bara komma hit över dagen men sedan blev det som det blev och vi hade sjukt kul!

Denna vecka har jag varit i Värmland med Lucas och hälsat på hans syster och hennes två barn.
Vi gjorde inte speciellt mycket eftersom Lucas syster jobbade men det var mysigt att vara där!
Jag åkte dit i onsdags och kom hem igår.

Idag följde jag och Tindra med Linnea upp till Åsen och red på hennes hästar!
Jag fick tvinga med Tindra eftersom hon är rädd för hästar och därför inte vela följa med, men när vi väl var där tyckte hon att det var kul!
Hon och jag turades om att rida på Knasen och Tindra var jätte duktig på att rida👍🏼
Mysigt var de!

Jag har gjort mycket mer men kommer inte ihåg allt!😂
I alla fall ska jag börja bättra mig med bloggandet igen...
Eftersom jag inte har bloggat speciellt ofta den senaste tiden har inläggen blivit lite röriga.
Jag kan skriva om massa saker i ett inlägg som inte alls hör ihop med varandra och därför borde jag skrivit de i olika inlägg.
Dom jag skriver nu blir väldigt långa och jag skriver inte så utförligt om vad jag har gjort...
Men det ska bli bättre jag lovar!
Jag försöker vara tydlig ändå, lägger bilder mellan varje upplägg och skriver inte ihop allt i en och samma text!
Jag hoppas att ni hänger med ändå!

Det blev mycket bilder i detta inlägg hehe...
Man brukar väl säga att en bild säger mer än tusen ord?;)
Haha borde nog köpa mig en riktigt kamera snart för jag har snart fyllt telefonen på bilder igen och det var ungefär tre veckor sedan jag la över alla de gamla på datorn...
Hoppas att ni har haft en bra vecka!
Vi hörs❤️

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: