Falun!

Heeeye!
Igår åkte jag till Falun och träffade en kompis som kommer att börja på Kristinegymnasiet till hösten.
Förhoppningsvis hamnar vi i samma klass!
Vi åt sushi, jag fick en liten guidning i centrum och sedan gick vi på bio!
Vi såg "Legenden om Tarzan" i 3D. Den var sjukt bra, mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara.
Vi hade en jätte rolig dag i Falun och det var roligt att lära känna henne mer.
Det sjuka är att jag inte tog några bilder igår! Jag som ALLTID tar massor av bilder!

Men nu sitter jag i bilen och är på väg till Stockholm igen.
Imorgon ska vi åka till min gammelfarmors lägenhet och hämta lite möbler som jag fått...
I år fyllde hon 90 år och nu har hon bestämt sig för att flytta in på ålderdomshem och då kan hon inte ta med alla möbler.
Därför är hon snäll och ger bort lite till mig så att jag slipper köpa allt nytt till min lägenhet.

Önskar er en trevlig helg!😘

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: