Europe!

Heeeye!!
I måndags bjöd vi min moster på middag på Big Street i Rättvik.
Hon har fyllt 40 i år som ni kanske vet.
(Finns ett inlägg om det längre ner.)
Vi var ungefär 18 stycken som for iväg för att äta! Nästan hela familjen med andra ord.
Det var uppdukat ett långbord för oss och man kan väl säga att vi blev ganska uttittade när vi kom in.
Jag har nu varit där två gånger och båda gångerna har jag ätit Ribs!
Jag har aldrig någonsin ätit några godare någon annanstans!
Tog även kort på Tindras kycklingfilé och min vaniljglass med chokladsås.👇🏻

Efter att vi hade ätit åkte vi till Dalhalla för att se på rockbandet Europe!
Jag har aldrig tidigare varit på Dalhalla och aldrig tidigare sett Europe spela live.
Det var sjukt mysigt och väldigt bra låtar!
Vi klarade oss från regnet under hela konserten vilket var väldigt skönt!
Jag tror att moster uppskattade det och blev väldigt nöjd med sin födelsedagspresent.

Kvällen var i alla fall grym och jag är sjukt nöjd!
Imorgon åker jag till Falun för att vara med en kompis och på fredag åker jag vidare ner till Stockholm!
Ha en fortsatt bra vecka så hörs vi! ❤️🖖🏼

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: