Lucas❤️

Heeeye!
Nu är även denna helg slut och jag har haft ännu en grym helg!
I fredags åkte jag epa upp till Lucas, denna gång fick jag faktiskt inte punka så det känns skönt!👍🏻
På kvällen åkte vi till Härdals fritidsgård och där var Fanny och Jenkan!😍
I lördags åkte vi till Sveg och åkte skoter.
Vi åkte till en liten stuga som Lucas låtsaspappa äger och grillade hamburgare.
Denna bild tog Lucas lillasyster, inne i stugan fans det ett bord, en vårningssäng och en kamin.
Där vill jag sova över någon gång!😍


Även idag har vi varit ute och åkt skoter, men idag åkte vi till en slalombacke och fikade nere i serveringen!





Denna helg har varit VÄLDIGT mysig och jag har fått vara med Lucas hela helgen.❤️ Älskar dig Lucas.
Idag fyller Lucas 15 år och idag har vi varit ihop 3 månader.❤️
Jag är jätte glad att jag har han i mitt liv igen, underbarare person går inte att hitta.❤️


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: