Imorgon är det dax!😏

Heeeye!
Imorgon är det äntligen fredag igen, som jag har längtat!
Jag kommer att ha en ganska tuff dag imorgon eftersom jag ska söka gymnasium och jag vet fortfarande verkligen inte vart jag ska ta vägen!
Det jag verkligen vill är att gå om ett år så att jag får tid att tänka en stund till.
All denna press som jag känner just nu är obeskrivlig och jag har känt mig tung, ledsen och förvirrad hela denna vecka...
Om jag får detta gjort nu kanske jag kan njuta av helgen som jag ska tillbringa i Stockholm.
Jag hoppas att efter jag varit där nu i helgen  kommer jag att veta säkert vad jag vill.
Hoppas att de gör allt lättare!
Tänkte besöka de skolor som jag kommer in på sen och välja efter det. 
Hoppas att jag bara kommer in på en skola så att jag slipper välja!😂 Det kommer att sluta med att jag får skriva namnen på alla skolorna på olika lappar och sedan dra lott om vart jag ska gå!😂 Det är oftast så jag bestämmer hur jag ska göra med saker och ting när jag har flera saker att välja på!

På lördag ska vi gå på teater med min morfar inne i stan, den ska tydligen hålla på i tre timmar så vi får väl se hur de går, jag kan inte sitta stilla så länge, kanske om den är riktigt bra!
Jaja hur som helst blir det mysigt, det är inte ofta vi gör något med morfar!<3

Kom precis på att jag glömt att packa väskan!
Åh... Jaja orkar inte göra det nu, kan göra en snabbpackning imorgon när jag kommer hem från skolan.


Igår träffade jag Jenkan och Fanny! Åh vad jag önskar att jag bott närmare dom!
Alltid får man sig ett gott skratt när man är med dom!<3
Jag önskar er alla en bra helg ifall att vi inte hörs innan söndag eller måndag!
Kram!<3


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: