~Fryser~

Heeeye!
Nu har jag precis lagt mig i sängen, tänker sova i mysbyxor och långärmad tröja i natt! En filt har jag under täcket också för jag fryser fruktansvärt mycket!
Här i Stockholm är vi alltid så många så jag får tyvärr aldrig ett eget rum att sova i utan måste sova i samma rum som resten av min familj.
När mamma och pappa ska sova vill dom alltid ha iskallt i rummet och om jag hade fått bestämma skulle de vara VÄLDIGT varmt, ungefär 26 grader varmt brukar jag ha i mitt rum hemma när jag ska sova och även då sover jag i mjukisbyxor och långärmad tröja.
Jag skojar inte, det är sant!😂

Idag har vi varit ute och ätit lunch på en restaurang  med morfar, mostrarna och kusinerna.
Det var en mysig liten restaurang som låg nere vid vattnet.
många var ute och åkte skridskor på isen, förstår inte hur dom vågar, isen kan inte ha varit speciellt tjock.






Efter restaurang besöket åkte vi allihop in till stan för att titta på en musikal!
Det var andra gången i mitt liv som jag var på en musikal och jag måste säga att jag verkligen älskar de!
Det kanske låte hur tråkigt som helst men det är faktisk väldigt roligt och mysigt.
Musikalen vi tittade på heter "DE PÅSTRYKNA FÖRKLÄDET"
Om ni frågar mig tyckte jag väldigt mycket om musikalen men om ni frågar Tindra så var det den sämsta hon sett. Hon tyckte att den var väldigt tråkig...
Jaja smaken är som baken, delad.;)
Ingen idé att ni frågar Kaozelie heller för hon somnade och sov i ungefär en timme utav musikalen!





Bilderna jag lyckades ta på musikalen kanske inte är dom bästa men hyfsat bra i alla fall.
Jag är sjukt nöjd med denna dag!

Men nu hade jag tänkt försöka sova för imorgon ska jag hinna in till Täby centrum innan vi beger oss hemåt igen.
Godnatt<3
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: