Då var det söndag igen då.

Heeeye!
Nu sitter jag i bilen på väg hem till Dalen igen.
Det är mycket mysigare att åka bil på kvällarna tycker jag, att se alla lampor lysa från bilar,gatulampor och byggnader.
Här öser regnet ner och jag sitter och lyssnar på musik i lurarna.

Idag har vi varit i Täby-centrum som jag avslöjade igår.;)
Jag har köpt tre par byxor idag, två jeans och ett par mjukisbyxor på Hollister.
Sedan har jag även köpt en skjorta och en tröja på HM, sjukt nöjd med alltihop!
Kanske kan lägga upp bilder på dem senare ikväll eller imorgon, det beror lite på vilken tid vi kommer hem ikväll.

Denna helg har varit helt fantastiskt mysig!
Det var sjukt mysigt att vi gjorde något ihop med morfar för det brukar vi inte göra så speciellt ofta.
Hoppas att ni haft en bra helg!?<3
Vi hörs troligtvis imorgon om inte tidigare.;)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: