15 frågor!😏

Heeeye!
Nu har jag snart haft denna blogg i 1 år som jag redan berättat i tidigare inlägg.
Mycket i mitt liv har förändrats sen 2015 vid den här tiden om man jämför nu.
Jag har blivit mer självsäker och modig, jag har träffat nya personer som fått en stor betydelse för mig och som jag idag inte kan klara mig utan.
Därför tänkte jag ikväll skriva några saker om mig själv.
1.Vad är ditt fullständiga namn?~Julia Elisabeth Linhein.
2.När är du född?~Jag är född den 11:e oktober, 2000.
3.Vart bor du?~ Jag bor i Älvdalen.
4.Hårfärg?~Blond.
5.Har du färgat håret någon gång?~ Inte färgat men tonat underhåret en gång.
6.Ögonfärg?~Enligt andra är mina ögon blå men själv tycker jag att dom är mer gråblå.
7.Hur lång är du?~när jag mätte mig sist var jag 160,5cm lång!
8.Hur många syskon har du?~ Jag har två syskon, en lillebror och en lillasyster. Men sedan har vi även en tjej som bor hos oss som jag också ser som min syster.
9.Vad ska du söka för linje på gymnasiet och vart ska du gå?~ Samhälle, men vet inte var!
10.Röker eller dricker du/har du gjort något av de?~ nej aldrig rökt och bara smakat öl typ en klunk eller så.
11.Säg 10 personer du ALDRIG vill förlora!~Lucas, fast kan inte bara säga 10 personer för det finns många fler som jag aldrig vill förlora!❤️
12.Favorit mat?~ Sushi!😍
13. Favorit låt just nu?~När vi två blir en!
14.Chips eller godis?~ Chips OFC!😍
15.Vilka är dina bästa vänner?~ Alva,Neus,Jennifer,  Fanny,Saga,Engla,Ebba,Selvi,Kaozelie och några fler!

Nu har jag svarat på 15 frågor, hoppas ni gillar detta inlägg! 
Lägger upp ett inlägg imorgon om jag hinner.
Detta inlägg skulle ha lagts upp igår men jag råkade somna medans jag skrev!😂



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: