Sorry❤️

Heeeye!
Ledsen för att det inte blivit något inlägg tidigare men varje gång jag har bestämt mig för att skriva ett har jag råkat somnat medans jag skrivit och sedan har det raderats allt ihop.

Nu de senaste dagarna har jag inte riktogt känt mig som jag brukar.
Jag är aldrig sugen på mat och bär jag väl äter tar det väldigt lång tid att äta upp allt.
Varje gång jag suttit ner eller legat ner och sedan stället mig upp har kag blivit snurrig, det känns tungt som om någon trycker på de.
Idag har jag även börjat få huvudverk.
Jaja det är väl sånna tider nu, många i min klass är sjuka men jag blir då aldrig sjuk. Jo bara på loven!
Tänkte väl försöka sova lite nu så att jag orkar med sista dagen på denna vecka... GODNATT!



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: