Heeeye!❤️

Heeeye!
Jag är jätte ledsen att jag inte har bloggat på ett tag nu men helt ärligt, jag har inte orkat.
Mycket har hänt i mitt liv de senaste veckorna och oftast känner jag att jag inte orkar med mycket alls längre.
I onsdags tog det slut mellan mig och Lucas, vi hade varit ihop i exakt 4 månader... Tiden går alldeles för fort!
Gymnasievalen har gjort att jag varit ledsen en längre tid för jag vet verkligen INTE vad jag vill. Det suger verkligen att vara född i "vågen".
Många av mina närmaste vänner har haft det jobbigt och då blir jag ledsen, jag är en sån som mår dåligt när de jag verkligen bryr mig om mår dåligt!
Jag lever på deras lycka!❤️
Jag förlorade även en vän som jag stått väldigt nära, har alltid litat på denna person men plötsligt började du sprida falska rykten och förstörde en hel del i mitt liv.
Du gjorde så att en av de personer som betyder mest för mig började tvivla på mig och nu tror att man inte kan lita på mig. Tack så sjukt mycket!
Tidigare har jag berättat att jag har svårt att lita på folk och just nu känns det som att jag har hamnat bland fel personer en längre tid, många av dom har fått min tillit och sedan bara kastat iväg den som om de jag känner inte betyder något alls.
Min tillit till folk som en gång i tiden var på topp är nu snart på botten och den sjunker ännu längre ner för varje gång någon "hugger mig i ryggen".
Önskar att man kunde lite på folk men tydligen är det mycket roligare att förstöra för andra.
I skolan och när jag är med kompisar försöker jag hålla humöret uppe men när dagarna lider mot sitt slut orkar jag inte mer och blir genast mycket skörare och tårar kan ganska ofta falla ner för mina kinder.

Men det är väl så det är, man kan inte må bra jämt. Jag känner nu att jag börjar må bättre men det är i alla fall därför jag inte har bloggat på ett tag, jag har tappat min ork.
Men jag har faktiskt några få skjut bra vänner som jag faktiskt vet att jag kan lita på! Just nu betyder ni allt för mig!
Vi är på väg in i nya tider och jag som hatar förändringar tycker att det är ganska jobbigt. Även om jag inte alltid trivs med de som är nu så vill jag inte att de ska förändras.

Att skriva ut mina tankar,känslor och funderingar är ganska så skönt, mår lite bättre nu.
Idag åker jag till Stockholm i några dagar och hoppas på finväder!
Önskar er alla ett bra lov eller en bra vecka om ni går i skolan. 
Lägger upp några bilder från i helgen när jag har jobbat i Fjätervålen.KRAM❤️











1 Emma skriven

Hej fina Julia! Hoppas du kan lita på mig, även om vi inte träffas ofta så kommer jag alltid finnas för dug. Kram Emma nilsson som har hilmuts.

Svar: Ja det är klart att jag gör Emma❤️
Kram på dig och Hilma med❤️ hoppas att bi har det bra❤️
Julia Linhein

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: