Sveg❤️

Heeeye!
Igår åkte jag till Sveg för att tillbringa en dag med Lucas och hans vänner.
Vi var ute och åt pizza tillsammans med Sandra och hennes kille Marcus.
Mysig liten dubbel date eller vad man nu ska kalla det.
Även fast Sveg är ganska litet trivs jag där, det är mysigt och det känns som en liten befrielse från allt här hemma.
Jag känner att jag börjar hamna i den där perioden när jag vill vara för mig själv ibland.
Stänga in mig på mitt rum framför en film, insvept i täcket är bland de skönaste jag vet... Men samtidigt älskar jag att åka ut med epan och lyssna på hög musik och sätta på full värme så att det blir som en bastu där inne!
Epan är verkligen en befrielse och de bästa jag någonsin fått!
Jag kan ta mig vart jag vill och det spelar ingen roll hur långt det är!
Många undrar hur jag kan åka så sjukt långt med min epa när den går så sakta och det tar så sjukt lång tid, men jag älskar att köra och för mig gör det inget att det tar lite lång tid när jag ska någon stans. 
Just nu känns det som allt som har tyngt ner mig en längre tid börjar släppa och jag mår faktiskt väldigt bra just nu!
Men så är det väl för alla tonåringar, upp och ned gångar.

Hoppas att ni har haft en bra helg och att ni får en bra vecka!
Engelska nationellaprov är det som väntar oss som går i 9:an denna vecka.
Lycka till.😘

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: