Kaozelie❤️

Heeeye!
Nu var det ett tag sedan jag gjorde ett inlägg igen!

Just nu går tiden ganska snabbt, snart är det sommarlov och min tid på högstadiet över!
Dessa tre år har gått fortare en vad jag kunde tro. 
9:an har helt klart varit bäst men har aldrig riktigt trivts på högstadiet.... Men jag ska inte klaga, det har ju funkat ändå och jag har haft en hel del kul också!
Jag har träffat många nya vänner som jag har sjukt kul med och aldrig vill förlora!

Nu har jag börjat lyssna på låtar som jag lyssnade mycket på i somras och jag får så sjukt många roliga minnen när jag lyssnar på dem.
Kaozelie har bott hos oss i över 1 år nu och hon känns som en syster som man kan göra allt tillsammans med!
Vi har alltid så sjukt kul ihop och för det mesta gillar vi att göra samma saker!
Det är så skönt att alltid ha med sig en kompis när man åker iväg, någon man alltid kan vara med och som man vet att man har sjukt kul med!
Visst vi har haft våra bråk men vi umgås ju hela tiden också! 
Lite tjafs blir det alltid, det hör till!
Hon är i alla fall bland den bästa vännen jag mött!❤️

Idag har jag gjort lite läxor och kört epa, finns nästan inget bättre en att glida runt i 740:in och lyssna på hög musik!











För de som kör bil är epor oftast något som bara är ivägen i trafiken, men för oss är det en frihet att kunna ta sig vart man vill även om det inte går speciellt snabbt.;)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: