Helg😍

Heeeye!
Nu Àr det söndag igen och som vanligt sÄ har man söndagsÄngest sÄ att man inte kan somna...
Är det bara jag som Ă€r sjukt trött pĂ„ skolan just nu?
Tur att det inte Àr lÄngt kvar, för varje vecka som kommer tÀnker jag att det en vecka nÀrmare sommarlov! Det Ànda som fÄr mig att gÄ till skolan nu mera.
Visst det Àr kul att trÀffa alla kompisar varje dag men alla prov och inlÀmningsuppgifter som ska göras nu blir bara fler och fler.

I helgen har jag varit i Sveg, jag och min allra trognaste vĂ€n Ă„kte dit i fredags. Det  tog vĂ€l cirka tvĂ„ och en halv timme men eftersom jag Ă€lskar att köra var det inga problem!
Jag har varit hemma hos Lucas och umgÄtts med han och Sven.
IgÄr tog vi min och Lucas epa och Äkte till LillhÀrdal, Jennifer fick följa med hon ocksÄ!
Det var riktigt skönt att Äka hemifrÄn i helgen, umgÄs med dom jag inte trÀffar varje dag.



PÄ onsdag ska jag förmodligen Äka till Falun och titta pÄ gymnasiet som jag sökt, jag har kommit in pÄ linjen jag vela men Àr inte helt sÀker Ànnu pÄ att jag vill gÄ dÀr.
Skriver mer om det en annan dag för nu ska jag försöka sova, godnatt❀
Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:   Kommentar:
Kom ihÄg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: