Brev✍🏻

Heeeye!
Idag fick jag ett brev hem från ett gymnasium i Stockholm som jag sökt till där det stod att det nu finns lediga platser på skolan och därför har jag nu kommit in på den skolan med.
För några veckor sedan fick jag ett annat brev där det stod att jag bara kom in som andrahands mottagare.
Nu blev det genast jätte svårt igen, jag har ju alltid velat flytta till Stockholm!
Näste vecka på måndag ska jag få en privat visning på den skolan och även få vara med i en klass några timmar.
Hoppas att jag sedan vet vart jag vill gå, Stockholm eller Falun.
Därför åker jag till Stockholm på söndag och stannar där tills på torsdag tror jag.
På torsdag denna vecka ska jag och mamma åka och titta på lägenheter i Falun, det längtar jag faktiskt till lite grann.
Det gymnasiet som jag kom in på i Falun👌🏼

det gymnasiet som jag kom in på i Stockholm!👌🏼

Nej men nu ska jag skriva klart ett svenskatal som ska läsas upp på torsdag in för klassen... Ha det bra😘
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: