Borlänge!

Heeeye!
Idag har jag varit i Falun igen, men denna gång tittade vi på två lägenheter i närheten av skolan som jag ska gå i.
Den första var helt nyrenoverad och väldigt fin!
Den andra var sunkig och luktade sjukt mycket rök!
Tanten som bodde där innan satt tydligen alltid under fläkten och rökte....
Inte speciellt sugen på att bo i en lägenhet som stinker rök.
Efter att vi tittat på dom åkte jag och mamma till KUPOLEN och shoppade en del och sedan åt vi väldigt god mat på en grekisk restaurang.
Jag åt ryggbiff med klyftpotatis och mamma åt kyckling med kluftpotatis.

Mycket nöjd med denna dag eftersom det inte är ofta jag får tillbringa ensamtid med mamma.
Sakanar att umgås med henne och pappa bara lite så här ibland.

Hoppas att ni haft en bra dag😘😘
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: