~Trallan~

Heeeye!
Jag är jätte ledsen att det inte blev ett inlägg i fredags!
Jag hade en jätte jobbig dag då!
Vi hade ju en musikuppgift som skulle in innan klockan var 00:00.
Jag hade ganska mycket att skriva på den så jag blev inte klar förän klockan var 11.
Jag skulle precis skicka den när min iPad lagade fast och jag fick lov att starta om sidan.
När jag gick in på den igen och sökte upp min uppgift var den borta!!!
Kan ni fatta det? BORTA!!!!
Jag hade skrivit 8 långa sidor och allt är nu borta!
På måndag ska jag och musikläraren försöka leta upp den, hittar vi inte den kommer jag få lov att göra om precis ALLT!
Därför gjorde inte jag något inlägg i fredags, jag var bara så himla arg så det skulle aldrig kunnat bli ett bra inlägg då.

Nu är klockan 01:33 vilket betyder att det faktiskt är söndag nu.
Anledningen till att jag inte gjorde ett inlägg "igår" var för att jag inte har haft tid.
Jag har pluggat för AM-kortet och jag har övningsköra epan lite grann, sen har jag även åkt lite moppe så jag hade tyvärr ingen tid till de.
Men hela dagen har det varit bra väder så jag har kunnat ta några nya bilder på trallan!😍 här kommer dom👇🏻






Ja det blev några stycken iallafall!
Nu är de inte långt kvar tills jag fyller 15!
Så nu ska jag bara boka ett prov datum så får jag hoppas på att jag klarar de!
Just nu finns det inget annat jag vill ha, bara mitt AM-kort!😍

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: