~Stockholm~

Heeeeye!
Nu MÅSTE jag verkligen skärpa mig, har jag lovat så har jag lovat! Jag kan inte hålla på att skuta på bloggandet!
Så jag ber er så hemsk mycket om ursäkt!❤️

Igår var det fredag och jag som jag säkert nämt är i Stockholm.
På dagen var jag,Kaozelie,Simon och min moster i Täby-C för att shoppa!
Vi skulle hitta skor,högmidjade byxor och några tröjor.
Vi hittade bara en tröja var och ett par byxor.

Precis som jag nästan alltid gör när jag är där så åt jag sushi!😍

Sen åkte vi hem och då hade Tindra kommit hem från skolan och vi satt på hennes rum och pratade.
Vi gick ner till "stora" vägen och tog några kort.








Vi tog även några när vi var på hennes rum.


Senare under kvällen åkte vi till Åkersberga och drev runt där vid centrum tillsammans med Ronja och två av hennes kompisar.
Denna dag var helt UNDERBAR!😍😍

Idag ska vi åka in till stan och shoppa lite till...
Hopps att ni får och har en lika bra helg som jag har!❤️
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: