S;t Mikhaelsskolan

heeeye!
idag har alla 9:or på vår skola varit i S:t Mikhaelsskolan och tittat och lyssnat på de olika linjerna dom hat att erbjuda där.
innan jag åkte dit kände jag mig rätt så säker,jag visste ungefär vad jag vill gå.
Samhälle var den linjen jag har tänkt på men nu har jag absolut ingen aning längre.
Skulle jag få välja så hade jag velat blanda en massa olika linjer, samhälle,barn och fritid,estetiska programet och en kultur inriktning. Denna dag gjorde valet mycket svårare men man fick en bra syn på vad de olika programen sysslar med.
 
Efter gymnasiebesöket gick jag,Lovisa,Linnea och Ebba till "stan" som dom i mora kallar de. Där givk vi runt och tittade lite i affärer och sedan gick vi till faffe stugan och år mat.
Vi firade Ebba som idag fyller 15 år och blir straffmyndig.
Hopps att du fick en bra födelsedag Ebba! 
kram!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: