~Måndag~

Heeeye!
Idag är de måndag! 
Ser ni,jag kan faktiskt hålla vad jag lovar ibland;)
Idag vaknade jag klockan 07:15, min buss går ungefär 07:30 se jag hade de  lite stressigt idag men så kan det bli ibland.
Jag hann inte fixa håret idag så därför har jag haft en "Bad Hair Day".
Jag vet,intresseklubben antecknar!😂

Denna vecka kommer att bli en rätt så chill vecka för på onsdag ska alla 9:or åka till St:Mikaelsskolan,ett gymnasium  i Mora och vara där en hel dag.
Vi kommer att vara där tillsammans med dom från Idre,Orsa och Mora.
Det kommer att bli rätt så kul hoppas jag! Vilket fall som helst så blir de roligare än att gå en vanlig dag i skolan.😅
På torsdag har mellanstadiet en friidrottsdag och några av oss som går i 9:an ska vara funktionärer, dock så är jag bara recerv så jag kanske måste gå en vanlig dag i skola.
På fredag är vi lediga för det är någon slags A-dag.
Därför åker jag,Kaozelie och Simon till Stockholm på torsdag och är där över helgen!
Längtar sååå MYCKET till de! Saknar alla där mera så otroligt mycket.❤️
Hoppas att ni haft en bra start på veckan och att resten av veckan blir braa!
Vi hörs på onsdag igen😘
Denna tralla hade min pappa när han var yngre, "tonåring". Jag önskar att han inte hade tucktat den så mycket för då hade jag kunnat tänka mig att köra runt i den!



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: