~Kung Av Sand~

Heeeye!
Idag har jag varit hemma från skolan hela dagen på grund av förkylning.
Enda sen förra onsdagen har jag mått lite halvdåligt.
Jag har varit trött och slut i hela kroppen,jag fryser hela tiden förutom när jag svettas som om jag vorit i en bastu.
Just nu ligger jag i min säng med en fleece tröja och ett par stora mysbyxor,en filt och täcket uppdraget så att man precis kan få upp armarna ovanför.

Mörkret har nästan precis lagt sig ute och jag har tagit fram mina doftljus och satt dom i fönstret.
På min högtalare spelar jag "Kung Av Sand" med gyllenetider om och om igen.
Det var länge sen jag mådde så här bra och var så här himla avslappnad.
Tankarna går hit och dit, gamla minnen från när jag var liten spelas som ett band i huvudet på mig.
Ibland önskar jag verkligen att jag hade kunnat få uppleva de gamla tiderna igen, inte bara som ett minne i mitt huvud utan uppleva dom på riktigt.
Jag saknar de tiderna så otroligt mycket och därför blir det så att jag tänker på dem ganska ofta.
Varje gång jag tar fram ett gammalt fotoalbum och tittar på bilderna i dem brukar tårarna börja rinna...
Inte för att jag har de dåligt nu utan för att jag är så lycklig för de jag haft men också för de jag har just nu.
Ibland tar jag även fram gamla teckningar som jag fått med åren av kompisar och som jag har sparat i en liten låda.
Det är så himla gulliga texter på dom och bilderna ska man inte ens tala om!😍
Jag har alltid haft de bra men jag har inte märkt de fören nu lite senare,det är nu tankarna alltid går på högvarv.
Det är nu som jag kan se tillbaka på allt som jag gjort och upplevt med åren. Både motgångar och framgångar,om man nu kan säga så.
Åh... Ibland blir jag bara så himla känslig.
Jag tänker på allt de jag upplevt på snart 15 år och hur mycket jag har kvar att uppleva de åren som kommer här näst.
Alla dessa tankar och minnen får mig att koppla av, men bara när jag ligger själv på mitt rum med musik som spelas i bakgrunden.

Hoppas att ni haft en bra onsdag, KRAM❤️







Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: