Inte långt kvar alls nu!

Heeeye!
Jag vet att det är tisdag idag, jag vet att det är måndagar jag ska blogga på,jag vet att jag i varje inlägg lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera bloggen.
Men ärlig talat så hinner jag tyvärr inte med, jag har ganska mycket i skolan just nu och så fort jag kommer hem så sätter jag mig med böcker och datorn för att plugga AM-kortet.
Det är inte så långt kvar till min födelsedag nu och därför vill jag verkligen ge gärnet så därför gör jag inget annat på dagarna.
Tyvärr så är jag inte en sådan person som lätt lär mig saker, jag måste verkligen plugga hårt för att nå de mål jag vill.

Helgen i Stockholm var helt toppen! Det var så himla skönt att få åka iväg en stund och byta lite miljö.
Jag har lärt mig att hitta rätt så bra med tunnelbanor och bussar så nu kan jag ta mig dit jag vill själv.
I lördags var vi inne i stan och här kommer några bilder från de!👇🏻




Hoppas att ni haft en bra start på veckan! Själv känner man sig lite små hängig (stavning)men jag ska försöka stå emot att bli sjuk ett tag till.❤️
Godnatt😘hörs förhoppningsvis imorgon!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: