Stallet

Heeeye!
Idag har jag varit uppe på stallet igen!
Nu var det ett tag sen faktiskt...
Åker upp dit ibland när jag varit borta från Fanny och Jennifer alldeles för länge...
Jag kom på att tiden går VÄLDIGT fort nu för tiden!
Jennifer och jag satt och funderade på hur länge sen det egentligen kunde ha varit sen jag var uppe hos henne sist...
Det kändes inte som att det var så länge sen,en eller två månader sen kanske...
Sen kom vi på de, jag var där sista helgen i maj! Kan ni fatta,MAJ!?!? Det är nästan hundra år sedan!!!
Nej men allvarligt, tiden går alldeles för fort! Vi hade planerat att jag skulle åkt upp till dom i somras,men så blev det inte.
Jag vill verkligen åka upp dit nu! Vi har ALLTID såååå himla kul ihop!
Sist jag var där berättade jag för Jennifer att jag alltid tog mitt första dopp utomhus någon gång i maj.
Eftersom det var sista helgen i maj och jag fortfarande inte hade badat cyklade vi ner till stranden och kastade oss i med kläderna på!😂
Hahaha det kanske ni minns? Eller inte... 
Ibland vill jag faktiskt flytta upp dit för att kunna vara med dom oftare... Men vad ska jag där och göra? Alldeles för mycket skog!😂
Nejdå,det är faktiskt roligt att vara där, sååå snart nåste jag verkligen åka upp dit igen!
Detta blev ett inlägg som egentligen inte handlar om någonting alls!
Men aja sååå kan det bliiii ibland... Vi hööörs😘
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: