Matteprov

Heeeye!
Klockan är lite över 01 och jag höll precis på att somna när jag kom på att jag glömt bort att göra ett inlägg idag!
Haha ja om man kollar på telefonen nu så är det lördag men nu utgår jag från att det fortfarande är fredag.

Idag har jag varit i skolan precis som alla andra dagar denna vecka.
Jag har haft matteprov och för första gången på riktigt länge så kändes det väldigt bra när jag gick ut där ifrån.
Annars har dagen varit som vilken fredag som helst.
Efter skolan åkte jag hem och pluggade lite på AM. Senare under kvällen åkte jag upp på byn och var med några där, faktiskt ganska så skönt att få komma ut lite och träffa nytt folk!
Imorgon blir det väl pluggning på AM som vanligt men nu är det inte alls långt kvar förän jag känner mig redo att skriva upp.
Eftersom jag fyller år på söndag så kanske jag skriver upp någon gång nästa vecka.
Om jag känner mig redo förståss.
Nej men nu ska jag väl försöka somna om igen!
Det kanske kommer upp ett inlägg i helgen också! Vi får se vad jag hinner med. Annars hörs vi igen på måndag!❤️


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: