AM-kort

Heeeye!
Idag har jag varit i Falun och skrivit upp för AM-kortet!
Detta var andra gången jag skrev upp för jag var nämligen där förra måndagen med...
Man behövde 52 rätt av 65 rätt och förra måndagen hade jag 51 rätt!
51 som innebar att jag kuggade... Jag var ganska ledsen då, vela inte riktigt skriva ut de här men nu gör jag de!
För idag hade jag 58 rätt vilket innebär att jag ÄNTLIGEN har AM-kortet!!!!😱😱
Alltså det är så himla svårt att fatta, jag för köra epa traktor, JAG!😂😂😂
Det är en av dom bästa dagarna i mitt 15 åriga liv!😉.                                         Jag skrev tillsammans med Maria i min klass och det bästa med dagen är att vi båda blev godkända!❤️
Nu snart är även jag ute på vägarna😉

Jag är ledsen att det inte blev något inlägg i fredags, jag hade inte riktig tid...
I fredags var jag på fritte med Kaozelie och i lördags var jag ute på byn med Sandra!❤️
Hoppas att ni haft en bra helg, vi hörs!😘
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: