15 år nuuu!😘

Heeeye!
Nu är helgen över och jag är inte längre en fjortis utan nu är även jag byxmyndig och får cykla utan hjälm lagligt!
I lördags fick jag följa med Sandra och hennes kille upp på byn.
Hon kom och hämtade mig i hennes duett och jag hade det faktiskt super roligt!
Jag skulle bara vara ute till klockan 12 men vi åkte inte hem förän klockan var 03:30 ungefär.
Vi stod på Nordeapsrkeringen och lyssnade på musik,pratade med folk från Orsa och skrattade.
När dom från Orsa drog hem där vid 2 tiden kom Malin och Evylina upp till oss och så var vi med dom ett tag.
Jag kom hem runt 4 och somnade kanske halv 5.
Ärligt,jag är såååå himla GLAD att Sandra övertalade mig att följa med, jag hade det så himla roligt och jag har alltid velat vara med där uppe på kvällarna och nätterna.
Nu nästa helg kanske vi åker min epa om den fungerar som den ska. Sandra har sagt att hon gärna vill köra!

Igår fyllde jag 15 som de flesta nog vet nu.
Jag fick ungefär 90 grattiskomentarer på Facebook och jag tror att jag lyckades svara på alla!
Tack så jättemycket för allt grattande som jag fick, för presenterna jag fick av kompisarna och för alla "fina" bilder ni la upp på mig på instagram och Facebook.
Ni ALLA gjorde verkligen min dag helt fantastisk!❤️
Nu ska jag nog försöka sova, hoppas att ni har haft en lika bra helg som mig och en riktigt bra start på denna nya vecka!❤️


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: