Nu var det ett tag sen😘

Heeeye!
Nu Àr det ungefÀr 1-2 veckor sedan som jag uppdaterade bloggen.
Jag Àr ledsen för de men jag har faktiskt en anledning... Jag har inte haft nÄgot att skriva om.
Mina senaste inlÀgg har varit vÀldigt trÄkiga och dÄliga.
Under veckodagarna gör jag ungefÀr samma saker, vaknar,gÄr till skolan,Äker hem.
PÄ helgerna hÀnger jag oftast uppe pÄ Bynn nu nÀr man entligen fÄtt AM-kort.

NĂ€sta hel Ă€r det epatrĂ€ff hĂ€r i Älvdalen, de kanske jag har sagt tidigare men i sĂ„ fall sa jag det igen!😊
Jag hade till en början tÀnkt att vara dÀr men nu har jag istÀllet bestÀmt mig för att Äka upp till LillhÀrdal igen, det var ett tag sen nu.
Jag ska sova över hos Lucas frÄn fredag till söndag.
Helgen efter de ska vi nog Äka till VÀrmland och hÀlsa pÄ Lucas syster och hans syskonbarn.
Det kommer att bli tvĂ„ roliga helger.😊

Ha en bra helg!❀


Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:   Kommentar:
Kom ihÄg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: